Piekarz, HalinaKrasowska Magdalena2014-01-092014-01-092005http://hdl.handle.net/11199/3597Celem pracy jest prezentacja public relations jako narzędzia kształtowania wizerunku menedżera na przykładzie firmy„Capital Forensics Inc.”. Przedstawiono istotę, funkcje, i zadania public relations w firmie. Zaprezentowano różnice między tożsamością a wizerunkiem, konsekwencje, jakie wypływają z braku spójności między nimi, rolę, jaką pełni system identyfikacji wizualnej oraz niewizualne czynniki w procesie kształtowania wizerunku. Opisano instrumenty pomocne przy kreowaniu wizerunku firmy, określono miejsce managera w firmie oraz dokonano analizy wizerunku menedżera badanej firmy.pllicencja niewyłącznazarządzanie zasobami ludzkimipublic relationstożsamośćwizerunek firmykreowanie wizerunkukomunikacja w przedsiębiorstwiemediareklamaPublic Relations jako narzędzie kształtowania wizerunku menedżera na przykładzie firmy Capital Forensics IncbachelorThesis