Rawski, MarekRojczyk Tomasz2014-01-272014-01-272001http://hdl.handle.net/11199/4882Dystrybucja jest jednym z istotnych, oprócz produktu, ceny i promocji, elementów marketingu, który zapewnia zaoferowanie wytworzonego dobra w miejscu i czasie odpowiadającym potrzebom i oczekiwaniom nabywców. Decyzje związane z wyborem sposobu sprzedaży zaliczane są do decyzji strategicznych w każdym przedsiębiorstwie. Wpływają one ostatecznie na skuteczność działań rynkowych i osiągane efekty ekonomiczne. Celem głównym pracy jest analiza dystrybucji na przykładzie firmy Elda Szczecinek Elektrotechnika S.A.pllicencja niewyłącznamarketing-mixproduktznak towarowycykl rynkowego życia produktucenapromocjadystrybucjakanały dystrybucjipośrednicy w kanałach dystrybucjitendencje rozwojowe handlu detalicznegoElda Szczecinek Elektrotechnika S.A.Analiza dystrybucji przedsiębiorstwa Elda Szczecinek Elektrotechnika S.A.masterThesis