Malczak, JanSułkowska Ewa2014-01-082014-01-082004http://hdl.handle.net/11199/3568Celem pracy jest prezentacja strategii marketingowej i procesu budowania marki ogólnokrajowej na przykładzie Ogólnokrajowej Spółdzielni Turystycznej GROMADA. Zaprezentowano pojęcie i rodzaje strategii marketingowej, zdefiniowano markę, identyfikację wizualną, znak towarowy oraz rynek usług turystycznych. Przedstawiono historię, charakterystykę i strukturę Gromady oraz organizacje międzynarodowe do których należy. Zaprezentowano aktualną sytuację firmy, jej otocznie, strategie marketingową, plany na przyszłość oraz działania firmy zmierzające w kierunku budowania marki oraz markowy produkt Gromady „Wakacje po polsku”.pllicencja niewyłącznamarketingstrategia marketingowamarkaidentyfikacja wizualnausługi turystyczneznak towarowyrynek usług turystycznychStrategia marketingowa i budowanie marki Ogólnokrajowej Spółdzielni Turystycznej "GROMADA"masterThesis