Wołowiec, TomaszPolańska, Ilona2018-03-062018-03-062010-09-25http://hdl.handle.net/11199/10322Celem pracy jest przedstawienie Stacji Narciarskiej Dwie Doliny Muszyna – Wierchomla jako produktu sportowego oraz analiza Stacji Narciarskiej Dwie Doliny Muszyna – Wierchomla, jako ośrodka sportów zimowych oraz miejsca zaspakajającego potrzeby aktywności ruchowej, rozrywki i przebywania w grupie. Praca zawiera trzy rozdziały i zakończenie. W rozdziale pierwszym podjęto analizę produktu w ujęciu marketingowym, wyjaśniono podstawowe pojęcia, czym jest produkt, jaka jest jego struktura oraz cykl życia. Scharakteryzowano również strategie podejmowane w poszczególnych fazach życia produktu. W rozdziale drugim poruszono zagadnienia dotyczące istoty i znaczenia produktu sportowego, jego struktury. Przedstawiono sport, jako jeden z obszarów działań marketingu. Podjęto charakterystykę zarządzania produktem sportowym oraz segmentacji rynku sportowego. Przedstawiono przykładowe strategie marketingowe w sporcie oraz temat sponsoringu sportowego. Pracę kończy rozdział trzeci, który przedstawia kształtowanie się polityki produktu sportowego w Stacji Narciarskiej Dwie Doliny Muszyna - Wierchomla. Ukazano analizę struktury produktu stacji narciarskiej oraz cykl życia Stacji Narciarskiej Dwie Doliny Muszyna – Wierchomla. Istotnym elementem tego rozdziału jest przedstawienie procesu dyfuzji innowacji w Stacji Narciarskiej Dwie Doliny Muszyna-Wierchomla. Przedstawiono, jakie na przestrzeni 13 lat istnienia firmy podjęto działania, w celu wprowadzenia na rynek produktu oraz utrzymania go w fazie wzrostu sprzedaży.pllicencja niewyłącznaStacja Narciarska Dwie Doliny Muszyna-Wierchomlaprodukt sportowymarketingsponsoring sportowycykl życia produktustacja narciarskaCechy produktu sportowego na przykładzie stacji narciarskiej Dwie Doliny Muszyna-WierchomlaCharacteristics of sporting product:a look at the Muszyna-Wierchomla Valley Ski stationbachelorThesis2018-02-22