Malczak, JanJajeśnica Edyta2014-01-012014-01-012004http://hdl.handle.net/11199/2942Celem pracy jest prezentacja segmentacji klientów bankowości. Opisano zagadnienia związane z tematyką bankowości elektronicznej. Podjęto temat segmentacji i lojalności klientów – opisano kryteria, procedury i strategie segmentacji. Przedstawiono teorię metodologii badań ankietowych, na której oparto przeprowadzoną ankietę. Opisano praktyczne zastosowanie bankowości elektronicznej i zasady funkcjonowania badanego zagadnienia na przykładzie wybranych banków. Dokonano analizy badania, opisano wnioski oraz wyznaczono segmenty rynku i wybrano rynek docelowy. Przeprowadzono badanie lojalności poszczególnych segmentów rynku i zaproponowano strategię rozwoju dla tych segmentów.pllicencja niewyłącznazarządzaniebankowośćbankowość elektronicznasegmentacja klientówlojalność klientówzabezpieczenia w bankowości elektronicznejelektroniczna obsługa klientae-bankingSegmentacja klientów bankowości elektronicznejmasterThesis