Bulzak, AndrzejAdamczyk Agnieszka2014-01-272014-01-272003http://hdl.handle.net/11199/4855Wielkie tempo przemian współczesnego świata, zauważalnych w każdej sferze aktywności ludzkiej, wywołuje wiele problemów adaptacyjnych. W sferze gospodarczej, organizacji i funkcjonowania przedsiębiorstw nie chodzi o bierne przystosowanie się do zmian, lecz o aktywne uczestnictwo w ich pobudzaniu, mogące być warunkiem nie tylko rozwoju, ale nawet istnienia organizacji. Studia nad strategią marketingu są poszukiwaniem odpowiedzi na fundamentalne z punktu widzenia menedżerów pytania o przyczyny i uwarunkowania sukcesów i porażek organizacyjnych. Najpilniejszą potrzebą przedsiębiorstw jest dziś wnikliwa analiza swoich zadań i strategii marketingowych. Minęły już dawno czasy, kiedy na rynku funkcjonowały przedsiębiorstwa konkurentów bardzo dobrze poznanych i nie zmieniających swoich strategii. Dziś sukces osiągają przedsiębiorstwa, których produkty najlepiej zadowalają, więcej zachwycają ich klientów. Dla tych przedsiębiorstw strategia marketingowa to szeroko rozumiana filozofia firmy. Celem niniejszej pracy jest opracowanie skutecznej strategii marketingowej dla firmy „Merkury”.pllicencja niewyłącznaopen accesslicencja niewyłącznastrategia marketingowaprzedsiębiorstwoocena marketingu-mixanaliza SWOTfirma "Merkury"Opracowanie strategii marketingowej firmy "Merkury"masterThesis