Tokarz, AleksandraLimanowski, Marcin2013-10-272013-10-272009-11-30http://hdl.handle.net/11199/1195Praca dotyczy zależności pomiędzy celami życiowymi pracowników, a ich zadowoleniem z pracy. Kolejne rozdziały wyjaśniają, co to jest cel, jakie są właściwości celów, jakie znaczenie mają w życiu każdego człowieka oraz pokazują drogę prowadzącą do jego uzyskania. W dalszej części zostaje przybliżone zjawisko zadowolenia z pracy - jakie czynniki wpływają na nie, jakie są źródła zadowolenia pracowników oraz jakie są efekty zatrudniania zadowolonych pracowników. Dla lepszego wyjaśnienia pojęcia zadowolenia z pracy zostaje ukazane także zjawisko niezadowolenia z pracy i jego skutki. Celem niniejszej pracy było wykazanie zależności pomiędzy celami życiowymi pracowników, a ich zadowoleniem z wykonywanej pracy. W wykazaniu tych zależności wykorzystane zostały przeprowadzone ankiety w grupie 30 osób, różnej płci, wieku, stażu pracy oraz literatura fachowa oraz źródła internetowe, bez których praca ta nie udowodniłaby sedna tematu. Różnorodność tematów w pełni pokazała, że powodzenie dotarcia do celu u człowieka pracującego uwarunkowane jest zadowoleniem z wykonywanej pracy.pllicencja niewyłącznapracapsychologia zarządzaniapsychologia pracyzadowolenie z pracypraca w stresiewypalenie zawodoweCele życiowe pracowników, a zadowolenie z pracyLifetime goals of employees versus job satisfactionbachelorThesis2013-10-27