Rawski, MarekCzelusta Anna2014-02-152014-02-152006http://hdl.handle.net/11199/5812Proces formułowania strategii nie jest zadanie łatwym, ponieważ dotyczy bardzo wielu aspektów, musi przewidywać zjawiska w przyszłości, wreszcie jej autorzy muszą zdobyć się na konieczny obiektywizm, najczęściej w stosunku do własnej firmy. Autorka niniejszej pracy jako pracownik przedsiębiorstwie Stalprodukt S.A. w Bochni, uznała za interesujące i istotne stworzenie strategii dla firmy. Na bazie dostępnych informacji i analiz z wykorzystaniem najbardziej popularnej techniki SWOT, prezentuje w pracy strategie dla badanej firmy.pllicencja niewyłącznazarządzanie strategicznestrategie przedsiębiorstwaStalprodukt S.A.analiza SWOTmacierz BCGPróba zidentyfikowania strategii dla "Stalprodukt" S.A. w Bochni w oparciu o analizę SWOTThe trial of the strategy identfication based on SWOT analysis for "Stalprodukt" PLCmasterThesis