Gorazd, TomaszGawin, Grzegorz2015-01-132015-01-132002http://hdl.handle.net/11199/8463Celem pracy było stworzenie internetowego systemu rezerwacji miejsc hotelowych, umożliwiającego klientom sprawdzenie dostępności pokoi oraz dokonanie rezerwacji. Dodatkowo system umożliwia proste zarządzanie hotelem, jego bazą pokoi, rezerwacjami oraz dostarcza podstawowych informacji menadżerom. Całość została wykonana przy użyciu prostych, tanich rozwiązań i przeznaczona jest dla pojedynczych hoteli o różnej wielkości. Rozdział drugi zawiera próbę charakterystyki rynku rezerwacji elektronicznych opartą na informacjach i badaniach udostępnionych w sieci internet, zawiera opis kilku wybranych rozwiązań stosowanych za granicą, przykłady ich zastosowania oraz korzyści odniesione przez hotele wykorzystujące systemy rezerwacji miejsc oparte na internecie w codziennej działalności. Rozdział trzeci to opis zbudowanego internetowego systemu rezerwacji miejsc hotelowych. Czytelnik oprócz charakterystyki systemu znajdzie tu informacje dotyczące zasad obsługi i działania oprogramowania, instalacji i konfiguracji systemu.pllicencja niewyłącznaaplikacje internetowehotelarstwousługi hotelowekomputerowe wspomaganie zarządzaniaInternetowy system rezerwacji miejsc hotelowychmasterThesis