Chlipała, PawełDudkiewicz, Paulina2013-12-022013-12-022008-07-15http://hdl.handle.net/11199/1906Praca poświęcona jest problematyce doboru nośników komunikacji do grupy docelowej. Głównym celem pracy było zgromadzenie wiedzy o metodach dobierania nośników do grupy docelowej zapewniających maksymalną efektywność reklamy. Celem aplikacyjnym było poznanie tego procesu w praktyce, w kampanii wizerunkowej portalu internetowego Interia.pl. W celu bliższego poznania problematyki pracy wykorzystano literaturę zwartą i czasopiśmienniczą z zakresu marketingu i zarządzania. Wykorzystano również źródła internetowe. Część empiryczna stanowiąca opis przypadku została oparta na źródłach wtórnych i pierwotnych. Do drugiej grupy należą obserwacje i doświadczenie zdobyte w firmie w trakcie praktyki. Podkreślenia wymaga fakt, że w trakcie praktyki, planowano analizowaną w pracy kampanię wizerunkową. W celu dokładnego opisania problemu oraz dokonania pełnej analizy kampanii wykorzystano wywiady z mediamenadżerem oraz mediaplanerami pracującymi w Dziale Marketingu & PR w Interii odpowiedzialnymi za planowanie i realizację kampanii wizerunkowej Interii. Praca przybliża sposób doboru mediów w kampanii wizerunkowej Interii. Wykazano, że Interia komunikując się z grupa docelową, stara się sprawiać wrażenie portalu obecnego wszędzie, dlatego używa wielu rodzajów nośników. O wysokim poziomie planowania mediów w portalu świadczy sposób wyznaczania budżetu przeznaczonego na kampanie. Za kryterium przyjęto cele kampanii i koszt ich realizacji a nie sztucznie wyznaczony procent sprzedaży powierzchni reklamowej lub procent zysku.pllicencja niewyłącznakomunikowanie marketingowekomunikowanie społeczneefektywne komunikowaniekomunikowanie w internecieportale internetoweNośniki przekazu w komunikacji z grupą docelową na przykładzie Interia.plMedium selection for effective communication with target group on the example of Interia.plbachelorThesis2013-12-02