Potoczek, NataliaWójciak, Anna2018-02-282018-02-282010-09-25http://hdl.handle.net/11199/10317Celem pracy stała się analiza motywowania pracowników w perspektywie celów jakie stawia sobie organizacja. Rozdział pierwszy poświęcony jest motywowaniu jako jednej z funkcji zarządzania. Drugi rozdział poświęcono organizacyjnym i indywidualnym aspektom motywowania. Omówiono elementy systemu motywowania w przedsiębiorstwie. Rozdział trzeci to charakterystyka Poczty Polskiej. Ujęto w nim powstanie i rozwój badanej organizacji, jej przedmiot i zakres działalności. Przedstawiono strukturę organizacyjną oraz poziom i strukturę zatrudnienia w Urzędzie Pocztowym Nowy Sącz 2. Rozdział czwarty to analiza świadomości celów organizacji oraz motywacji pracowników. Tu skupiono się na metodologicznych aspektach badań. Przedstawiono misję i cele firmy. Dokonano analizy przedstawionych badań własnych. Odpowiedziano na nurtujące pytania dotyczące motywacji pracowników w perspektywie celów organizacji. W analizie materiału empirycznego zastosowano Test H Kruskala - Wallisa. Cele badań zostały osiągnięte, a ich wyniki pokazały, które metody motywacji należy wzmacniać, a które nie przynoszą zamierzonych efektów. Na podstawie przeprowadzonych badań przedstawiono perspektywy kształtowania postaw pracowników.pllicencja niewyłącznamotywowanie pracownikówzarządzanie zasobami ludzkimisystem motywacyjnystruktura organizacyjnaUrząd Pocztowy w Nowy Sączu 2organizacjacele organizacjiMotywowanie pracowników w perspektywie celów organizacji na przykładzie Poczty PolskiejMotivation of employees in prospect for organization target by Poczta PolskamasterThesis2018-02-22