Gwiżdż, AndrzejPawlik Katarzyna2014-03-272014-03-272008http://hdl.handle.net/11199/7257Marketing jest związany z procesami racjonalnego postępowania na rynku oraz odpowiada wyzwaniom współczesnej gospodarki rynkowej w tej dziedzinie. U podstaw marketingu znajduje się kreatywny sposób myślenia podmiotów gospodarczych i pozagospodarczych o nabywcach oraz ich potrzebach. Ten sposób myślenia jest z kolei podstawą świadomego wyboru takich kierunków postępowania, które umożliwiają celowe kojarzenie procesu zaspokajania potrzeb nabywców z efektywnym wykorzystywaniem dostępnych zasobów. Przedmiotem wyboru są metody, instrumenty i działania, które wespół tworzą metodyczną oraz instrumentalno-czynnościową strukturę marketingu. Dążenie do wykorzystywania marketingu jest wyrazem tendencji do zwiększania stopnia racjonalności postępowania na rynku. Celem niniejszej pracy jest ukazanie narzędzi marketingowych wykorzystywanych przez „Polskie Tatry” S.A.pllicencja niewyłącznamarketing w gospodarce rynkowejglobalizacjamarketing usługmarketing-mixPolskie Tatry S.A.kształtowanie oferty produktowejsystem dystrybucjipromocjaWykorzystanie narzędzi marketingu mix w praktyce funkcjonowania przedsiębiorstwa turystycznego Polskie Tatry S.A.The use of marketing mix instruments in the tourist and recreation Enterprise Polskie Tatry S.A.bachelorThesis