Wiktor, JanŁukaszczyk Damian2014-01-092014-01-092004http://hdl.handle.net/11199/3668Niniejsza praca składa się z części teoretycznej i empirycznego. Autor opisuje teoretyczne podstawy systemu komunikacji marketingowej. Szczegółowo jest mowa o idei i narzędziach komunikacji marketingowej, typach komunikowania jak również elementach procesu komunikowania. Ponadto, bardziej szczegółowo została ukazana istota i funkcje reklamy oraz reklamę prasową. Uwagę skoncentrowano na projektowaniu ogłoszenia prasowego i sposobie postrzegania reklamy prasowej przez czytelnika. Za istotny element reklamy prasowej uznano opisanie znaczenia sloganu reklamowego. Dokonano też analizy form i charakteru przekazów reklamy prasowej w „Kurierze Szczecińskim”. Uwzględniony okres badawczy mieści się w przedziale 1.08. - 31.08.2004.pllicencja niewyłącznasystem komunikacji marketingowejreklamamarketing-mixogłoszenia prasoweslogan reklamowy"Kurier Szczeciński"Reklama prasowa jako element systemu komunikacji marketingowej na przykładzie "Kuriera Szczecińskiego"masterThesis