Wiktor, JanCios, Elżbieta2015-01-132015-01-132008http://hdl.handle.net/11199/8411Celem pracy jest analiza i ocena stylu reklamy prasowej na przykładzie reklam w miesięczniku „Forbes” w okresie styczeń – czerwiec 2008. Szczegółowa analiza miała za zadanie pokazać, w jaki sposób reklamy kształtują wizerunek magazynu, oraz w jakim stopniu oddają jego charakter. Tak sformułowany cel pracy pozwolił na zdefiniowanie trzech poniższych hipotez:1) Reklama jest istotnym komponentem miesięcznika „Forbes”. 2) Profil miesięcznika „Forbes” jest uwarunkowaniem stylu reklamy prasowej.3) W dłuższym okresie widoczny jest określony styl kreatywności w reklamie prasowej. Hipotezy te zostaną zweryfikowane poprzez szczegółową analizę reklam zamieszczonych w Forbes w okresie 01-06.2008, oraz studium literatury i licznych źródeł wtórnych. Praca zawiera cztery rozdziały. W teoretycznej części pracy wykorzystano podstawową literaturę przedmiotu, artykuły naukowe, oraz strony internetowe. Natomiast cześć praktyczna opiera się na własnej szczegółowej analizie reklam w sześciu numerach magazynu „Forbes”, z okresu styczeń- czerwiec 2008, ocenie ich profilu branżowego, stylu przekazu i charakteru. Analiza ta zmierzała do weryfikacji: ujętych hipotez i sformułowania szerszych ostrożnych uogólnień. Dzięki przeprowadzonej analizie postawione we wstępie hipotezy badawcze, zostały pozytywnie zweryfikowane.pllicencja niewyłącznakomunikowanie marketingowereklamaefektywność reklamyreklama prasowaAnaliza stylu reklamy prasowej na przykładzie reklam w miesięczniku Forbes w roku 2008Analysis of the style of press advertisements on the basis of advertisements in the monthly "Forbes" in 2008masterThesis