Bulzak, AndrzejSulima, Maciej2018-07-042018-07-042010-09-21http://hdl.handle.net/11199/10429Celem pracy jest ukazanie wizerunku firmy, jej systemu motywującego do satysfakcji i zadowolenia z wykonywanej pracy w Kompanii Piwowarskiej SA. Badaniu poddani zostali wszyscy pracownicy, jednak głównym obiektem analizy w niniejszej pracy jest dział sprzedaży regionu wschodniego. Praca składa się z trzech rozdziałów, gdzie w pierwszym zaprezentowano definicje motywacji i jej wybrane teorie. W rozdziale drugim zostały szczegółowo omówione czynniki motywujące płacowe i pozapłacowe, po czym w rozdziale trzecim po krótkiej charakterystyce firmy Kompania Piwowarska SA przedstawiono wybrane wyniki badań i omówiono je. Przy redagowaniu niniejszej pracy posłużono się literaturą z zakresu zarządzania i motywacji pracowników oraz z materiałów udostępnionych dzięki uprzejmości firmy Kompania Piwowarska SA.pllicencja niewyłącznawizerunek firmysystem motywacyjnymotywacja pracownikówKompania Piwowarska SAczynniki płacoweczynniki pozapłacowemotywacjaSystemy motywacyjne jako narzędzie kształtowania zaangażowania pracowników na podstawie Firmy Kompania Piwowarska S.A.Motivational systems as a tool for building employees involvement as exemplified by Kompania Piwowarska S.A.bachelorThesis2018-03-09