Rawski, MarekPorębska Elżbieta2014-03-102014-03-102007http://hdl.handle.net/11199/6857Sytuacja na rynku, doprowadziła firmy do nieustannej „walki” o klienta. Promocja stała się głównym narzędziem tej konkurencji. Wybór odpowiedniego rodzaju promocji, to ważny, o ile w wielu przypadkach nie najważniejszy, czynnik sukcesu, dlatego działania marketingowe odgrywają podstawową rolę w kierowaniu firmą. Tematem pracy jest analiza działań promocji w Telekomunikacji Polskiej, ze szczególnym uwzględnieniem działań związanych z kształtowaniem wizerunku firmy, działalności społecznej i public relations.pllicencja niewyłącznazarządzanie marketingiem w przedsiębiorstwiemarketing-mixnarzędzia promocjirynek usług telekomunikacyjnychPrzedsiębiorstwo TP S.A.promocja firmypublic relationsAnaliza działań promocji w przedsiębiorstwie Telekomunikacja Polska S.A.Analysis of promotion in the Telekomunikacja Polska S.A. CompanymasterThesis