Dołhasz, MagdalenaŁojas Krzysztof2014-01-302014-01-302005http://hdl.handle.net/11199/4995Polski rynek ubezpieczeń na życie jest coraz bardziej ustabilizowany, w przeciwieństwie do sytuacji z przed kilku lat, kiedy do Polski wchodziły międzynarodowe instytucje finansowo-ubezpieczeniowe, takie jak Allianz, Commercial Union, Amplico Life. Rynek ten jest jednak wciąż rynkiem trudnym, głównie z powodu braku świadomości ubezpieczeniowej społeczeństwa, ale także z powodu niskiego poziomu dochodów w naszym kraju. Sytuacja gospodarcza wciąż wymaga od firm dostosowywania swoich produktów do portfela przeciętnego Polaka, o wiele bardziej skromnego niż portfel obywateli Europy Zachodniej, czy np. Stanów Zjednoczonych. Bardzo duży udział w sprzedaży ubezpieczeń na życie mają ubezpieczenia typowo ochronne. Celem niniejszej pracy magisterskiej jest pokazanie roli dystrybucji w działalności marketingowej firm ubezpieczeniowych a w szczególności identyfikacja i analiza kanałów dystrybucji stosowanych przez lidera polskiego rynku ubezpieczeń na życie, PZU Życie SA.pllicencja niewyłącznamarketing usługfirmy ubezpieczeniowedystrybucjaPZU Życie S.A.kanały dystrybucji produktów ubezpieczeniowychubezpieczenia jednostkowefundusze inwestycyjneubezpieczenia grupoweRola i znaczenie dystrybucji jako instrumentu marketingowego w działalności firmy ubezpieczeniowej PZU ŻYCIE S.A.masterThesis