Śmigielska, GrażynaGóra Małgorzata2014-03-272014-03-272008http://hdl.handle.net/11199/7276Celem niniejszej pracy jest analiza pewnego wzorca, która pokazuje jak we współczesnych, niezwykle trudnych warunkach rynkowych, znana światowa firma, wykorzystując dostępne, tradycyjne metody i procedury marketingowe, stara się trafnie odczytać i odpowiedzieć na potrzeby konsumentów i rozwija swoje portfolio produktów podejmując ryzyko wprowadzenia nowego produktu na rynek. W pracy tej wykorzystano przykład znanego koncernu – Coca-Coli, z której bogatego doświadczenia, dotyczącego profesjonalnego opracowywania i wprowadzania nowych produktów na rynek, możemy czerpać. Praca składa się z trzech rozdziałów. Rozdział pierwszy i drugi to rozdziały, w których od strony teoretycznej przedstawiono problematykę produktu marketingowego oraz wprowadzania nowego produktu na rynek. Część teoretyczna pracy powstała na podstawie dostępnej literatury. Rozdział trzeci to rozdział praktyczny, który powstał w oparciu o analizę danych i materiałów uzyskanych z firmy Coca-Cola HBC Polska oraz w oparciu o dostępne informacje dotyczące rynku wód mineralnych w prasie branżowej.pllicencja niewyłącznaprodukt w ujęciu marketingowymcykl życia produktupozycjonowanie nowego produktu na rynkukomercjalizacja produktu"Kropla Beskidu" na rynkuWprowadzanie nowego produktu na rynek na przykładzie "Kropli Beskidu"Introduction of the new product. The case of “Kropla Beskidu”masterThesis