Jasieński, MichałKulig Karolina2013-12-282013-12-282000http://hdl.handle.net/11199/2802Celem pracy jest zaprezentowanie wpływu jaki wywiera reklama społeczna na zachowanie społeczeństwa polskiego oraz jej akceptacji przez polskie społeczeństwo. Zaprezentowano teorię reklamy, wyjaśniono pojęcia związane z jej uwarunkowaniami psychologicznymi oraz przedstawiono istotę reklamy społecznej. Opisano rolę, jaką odgrywają w społeczeństwie stereotypy społeczne, uprzedzenia oraz dyskryminacja społeczna. Przedstawiono charakterystykę społeczeństwa polskiego na podstawie wyników badania ankietowego. Opisano rolę reklamy społecznej w Polsce oraz ukazano nastawienie społeczeństwa polskiego do reklamy społecznej.pllicencja niewyłącznareklama społecznateoria reklamyuwarunkowania psychologiczneakceptacja reklamy społecznejmisja reklamy społecznejstereotypy społecznekomunikacja społecznaUwarunkowania psychologiczne w reklamie społecznej - w odniesieniu do społeczeństwa polskiegobachelorThesis