Malczak, JanKuś Aneta2014-01-112014-01-112005http://hdl.handle.net/11199/3818Polska jak i polskie przedsiębiorstwa od prawie 15 lat znajdują się w sytuacji działań wolnego rynku. Po etapie przeobrażeń gospodarki przedsiębiorcy zastanawiają się nad możliwościami i sposobami poprawy efektywności swojego działania i zwiększenia konkurencyjności. Podstawą bytu każdego przedsiębiorcy jest zadowolony klient. Warunkiem zadowolenia klienta jest natomiast wysoka jakość, która jest pochodną sprawnie działającego przedsiębiorstwa. Celem niniejszej pracy jest określenie sposobu, który pomoże usprawnić system zarządzania poprzez implementacje nowych rozwiązań organizacyjnych i strategicznych.pllicencja niewyłącznazarządzanie strategiczne przedsiębiorstwemstrategie konkurencjirozwój przedsiębiorstwarynek gazu płynnego w Polscestrategia dystrybucji LPGKrak-Gaz Sp. z o.o.KRAK - GAZ Sp. z o.o. w Krakowie w obliczu transformacji krajowego rynku LPG i wzrostu aktywności zagranicznej i krajowej konkurencjimasterThesis