Pająk, WojciechKorczyńska, Katarzyna2014-02-262014-02-262011-07-12http://hdl.handle.net/11199/6420Celem niniejszej pracy jest ustalenie zbioru kluczowych czynników sukcesu, które mają w sektorze handlu detalicznego artykułami spożywczymi znaczenie. Wybór tego tematu ma ścisły związek z moją długoletnią pracą zawodową w tym sektorze. Studia literatury przedmiotu, prasy branżowej oraz badania własne przeprowadzone na potrzeby pracy mają wzbogacić moją wiedzę o znajomość czynników, które są determinantami przy wyborze przez konsumenta miejsca zakupu produktów żywnościowych. Treść pracy zawarto w trzech rozdziałach. Dwa pierwsze rozdziały są teoretycznym tłem do rozważań znajdujących się w trzeciej części pracy. Moim zamierzeniem badawczym było ustalenie zbioru czynników, które mają wpływ na decyzje konsumentów co do wyboru miejsca zakupu artykułów spożywczych, bo to właśnie od tych decyzji zależy sukces danej placówki handlowej. Analiza literatury przedmiotu oraz wyniki badań empirycznych umożliwiły określenie modelowego zbioru kluczowych czynników sukcesu w sektorze detalicznych sprzedawców artykułów spożywczych.pllicencja niewyłącznasukceshandel detalicznysukces firmyzachowania konsumentówkomunikacja marketingowaAnaliza kluczowych czynników sukcesu w sektorze detalicznych sprzedawców artykułów spożywczychAn analysis of key success factors in the sector of food retailersbachelorThesis2014-02-26