Gwiżdż, AndrzejBasiaga Jerzy2014-02-172014-02-172007http://hdl.handle.net/11199/5899Każda firma, aby przetrwać na rynku musi oferować coraz to nowsze produkty, czy usługi. Klienci są coraz bardziej wymagający, ponieważ wychodzą oni z założenia, że skoro płacą, mogą wymagać jak najwięcej. W związku z tym firmy muszą dostosować się do potrzeb klienta, ponieważ to dzięki niemu przedsiębiorstwa mogą zarabiać pieniądze. Firmy, które sprzedają jeden i ten sam produkt czy usługę w niedługim czasie z pewnością będą musiały pożegnać się z rynkiem. Przedsiębiorstwa nierozwojowe nie mają szansy bytu w dzisiejszych realiach, gdzie konkurencja doprowadza do zagłady przeciwników. Celem prezentowanej pracy jest zaprezentowanie, jak firma działająca na polskim rynku rolno-spożywczym zabiega o nowych klientów oraz o zatrzymanie dotychczasowych i broni się przed konkurencją, poprzez wprowadzenie nowego produktu na rynek.pllicencja niewyłącznazarządzanie produktemanaliza cyklu życia produktuwprowadzenie nowego produktu na rynekbadania marketingowestrategie wprowadzania nowego produktufirma "Hortex"Wprowadzenie nowego produktu na rynek na przykładzie firmy HortexbachelorThesis