Wołowiec, TomaszSzarota, Sylwia2014-02-202014-02-202011-09-27http://hdl.handle.net/11199/6079Pierwszym zagadnieniem niniejszej pracy jest omówienie produktu turystycznego oraz zasad jego tworzenia. Następnym etapem jest pokazanie czym są muzea na wolnym powietrzu na przykładzie Muzeum Okręgowego w Nowym Sączu, a także udowodnienie na podstawie danych statystycznych i przeprowadzonej ankiety, że Sądecki Park Etnograficzny jest dobrym produktem turystycznym. Pierwszy rozdział poświęcony został przemyśleniom na temat produktu turystycznego, przeanalizowaniu jego definicji, ogólnej charakterystyce, strukturze oraz cyklu życia. W rozdziale drugim znajdują się informacje na temat metodologii i etapów tworzenia produktu turystycznego, jego promocji i dystrybucji. Rozdział trzeci zatytułowany „Muzea na wolnym powietrzu” opisuje, czym są te obiekty i jakie pełnią aktualnie funkcje. Dodatkowo w rozdziale tym zostały wymienione i opisane najważniejsze skanseny w Polsce. Rozdział czwarty jest w całości poświęcony Muzeum Okręgowemu w Nowym Sączu wraz z jego dokładną charakterystyką i podziałem na podległe jednostki. Rozdział piąty jest rozdziałem badawczym, gdzie w zaprezentowano Sądecki Park Etnograficzny jako produkt turystyczny, następnie przedstawione są dane statystyczne z frekwencji odwiedzających w latach 2008 – 2010. Ostatnim elementem tego rozdziału jest przedstawienie ankiety oraz opracowanie jej wyników w celu pokazania, że Sądecki Park Etnograficzny jest miejscem atrakcyjnym turystycznie i z roku na rok przyciąga duże grono turystów.pllicencja niewyłącznaprodukt turystycznycykl życia produktupromocjamuzeaSądecki Park Etnograficzny jako produkt turystycznyThe Sacz Ethnographic Park as a tourism productbachelorThesis2014-02-20