Stach, PrzemysławBąk, Janusz2013-07-182013-07-182010Organizacje komercyjne i niekomercyjne wobec wzmożonej konkurencji oraz wzrastających wymagań konsumentów. Pod red. A. Nalepki, A. Ujwary-Gil. Nowy Sącz : WSB-NLU, cop. 2010. - S. 108-116978-83-88421-65-5http://hdl.handle.net/11199/463The paper aims to verify a hypothesized positive influence of perceived customer value on customer satisfaction, loyalty, and positive word-of-mouth likelihood. The authors present empirical evidence coming from their own research to support the hypothesized relationships, as well as offer directions for further research. The empirical section of the paper is preceded by the presentation of the relevant concepts.plUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polskaedukacjalojalność klientówwyższa uczelniaWpływ wartości dla klienta na zadowolenie, lojalność oraz rekomendacje - studium przypadku Wyższej Szkoły BiznesuThe influence of customer value on satisfaction, loyalty, and recommendation – case study of a business collegebookPart