Ujwary-Gil, Anna2013-07-162013-07-162007Organizacje komercyjne i niekomercyjne wobec wzmożonej konkurencji i rosnących wymagań konsumentów. Pod red. A. Nalepki. Nowy Sącz : WSB-NLU, 2007. - S. 34-4183-88421-54-9http://hdl.handle.net/11199/404The aim of the article is to give an overview of KCE™ and to assess its applicability in the market by entrepreneurs and managers interested in the assessment of intellectual capital. The method can be perceived as an alterna- tive tool to measuring intellectual capital beside the traditional methods of assessing a company.plUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polskakapitał intelektualnymetoda KCE™Telekomunikacja Polska S.A.Wykorzystanie metody KCE™ w wycenie kapitału intelektualnego na przykładzie Telekomunikacji Polskiej S.A.Intellectual capital valuation based on KCE™ method and on an example of Telekomunikacja Polska S.A.bookPart