Frankiewicz, JerzySrebro - Kowalczyk, Beata2014-07-142014-07-142011-03-09http://hdl.handle.net/11199/7980Podejście do klienta, satysfakcja i bezpieczeństwo usług finansowych musi być niezwykle ważne w obecnych czasach dla pracowników banku. By osiągnąć założony cel i uzyskać odpowiedź, jaki wpływ ma wprowadzenie dyrektyw MiFID dla klientów i jak przebiegało wprowadzenie tych dyrektyw w Banku Pekao S.A. wykorzystano wszelkie możliwe informacje przeznaczone dla klientów banku oraz materiały ze szkoleń dostępne dla pracowników. Wykorzystano również własne doświadczenia zdobyte w trakcie dwudziestoletniej pracy w banku, a w szczególności posiadaną wiedzę zdobytą w praktyce podczas sprzedaży jednostek funduszy inwestycyjnych Pioneer.pllicencja niewyłącznausługi finansowesatysfakcja klientabezpieczeństwo usług finansowychBank Pekao S.A.Markets in Financial Instruments Directive (MiFID)fundusze inwestycyjneMarkets in financial instruments directive - wpływ nowych przepisów na zasady i praktyczne aspekty dystrybucji jednostek funduszy inwestycyjnych oraz zarządzanie satysfakcją klienta przez bank Pekao S.A.Markets in financial instruments directive - the influence of the new regulations on rescources and practical aspects of investment found units distribution and management of customer satisfaction by bank Pekao S.A.bachelorThesis2014-07-07