Piekarz, HalinaWolsza Jadwiga2014-03-102014-03-102007http://hdl.handle.net/11199/6835Głównym celem niniejszej pracy jest analiza systemu obsługi klienta wdrożonego przez Towarzystwo Ubezpieczeń i Reasekuracji WARTA S.A. Na strukturę pracy składają się cztery rozdziały, z których dwa pierwsze stanowią teoretyczne opracowanie źródeł, natomiast dwa pozostałe są praktyczna częścią.pllicencja niewyłącznasystem obsługi klientarynek usług profesjonalnychpolityka obsługi klientajakość w procesie obsługikomunikacja marketingowatypologia osobowości klientasatysfakcja klientaTowarzystwo Ubezpieczeń i Reasekuracji WARTA S.A.sprzedaż ubezpieczeńSystem obsługi klienta na przykładzie Towarzystwa Ubezpieczeń i Reasekuracji WARTA S.A.Customer Relationship Management System. The example of Company of Insurance and Reinsurance WARTA S.A.masterThesis