Rawski, MarekJaneczek, Monika2014-03-132014-03-132007http://hdl.handle.net/11199/6960Małe i średnie przedsiębiorstwa mają specyficzne potrzeby marketingowe, które różnią się znacznie od marketingu w dużych firmach. Wiele dużych korporacji działa w oparciu o bardzo rozbudowany system organizacyjny. Całe działy przedsiębiorstwa mogą brać udział w rozwijaniu i wprowadzaniu w życie obszernych planów marketingowych, co pochłania dużo pieniędzy, czasu i angażuje wielu pracowników. Natomiast typowe małe czy średnie przedsiębiorstwo nie ma zazwyczaj tak skomplikowanego schematu działania. Marketing jest jednocześnie sztuką i wiedzą. Jako sztuka wymaga wyobraźni i głębokiego zrozumienia. Jako wiedza wymaga planowania, analizy i dyscypliny. Trzeba nauczyć się łączyć i równoważyć zarówno sztukę jak i wiedzę, by maksymalnie wykorzystać potencjał swego przedsiębiorstwa i uzdolnienia swoich pracowników. Celem pracy jest przedstawienie i ocena działalności promocyjnej Supermarketu Alma i Supermarket Billa.pllicencja niewyłącznapromocjamarketingpolityka promocjihandel detalicznysupermarket Almasupermarket Billawydatki na promocję supermarketówocena efektów kampani promocyjnej supermarketówAnaliza porównawcza działań promocyjnych supermarketów Alma i BillaAnalysis promotion in supermarket Alma and BillamasterThesis