Paliwoda-Matiolańska, AdrianaJaworecka, Joanna2014-01-042014-01-042012-11-17http://hdl.handle.net/11199/3298Celem niniejszej pracy, która składa się z czterech rozdziałów, jest analiza systemu szkolenia jako funkcji zarządzania zasobami ludzkimi, na przykładzie działu Centrum Zarządzania Siecią w firmie PTC S.A. Aby dobrze zrozumieć charakter i znaczenie szkoleń we wspomnianej organizacji trzeba najpierw poznać istotę zarządzania zasobami ludzkimi. Ważną rolę odgrywają więc działania, ułatwiające firmie osiągnięcie sukcesu dzięki zatrudnionym w niej ludziom. Badając Centrum Zarządzania Siecią w Polskiej Telefonii Cyfrowej S.A., można stwierdzić, iż osoby odpowiedzialne za zarządzanie zasobami ludzkimi, świadome są tego, że najcenniejszy kapitał firmy stanowią jej pracownicy. Prowadzone we wspomnianym dziale szkolenia w znacznym stopniu zaspokajają potrzebę rozwoju pracujących tam osób. Są oni zgodni, że dzięki szkoleniom znacznie zwiększyli swoją motywację do pracy, a także w dużym stopniu poprawiła się ich samoocena.pllicencja niewyłącznaszkoleniazarządzanie zasobami ludzkimiszkolenie pracownikówSzkolenie jako funkcja zarządzania zasobami ludzkimi. Analiza funkcjonowania na podstawie Polskiej Telefonii Cyfrowej S.A.Training as a function of human resource management. Functional analysis based on Polska Telefonia Cyfrowa S.A.masterThesis2014-01-04