Lizak, JadwigaKubatek, Monika2016-01-032016-01-032015-08-29http://hdl.handle.net/11199/8862Praca zawiera badania na temat form promocji gminy i miasta Szczawnica. Przeprowadzono analizę dokumentów głównie na podstawie Strategii rozwoju gminy i miasta Szczawnica. Dowodzi ona, iż Szczawnica posiada wysoko rozwinięte formy promocji, lecz powinna udoskonalić i przeznaczyć więcej środków na promocję w Internecie.The work includes research on forms of promotion of municipalities and cities Szczawnica. Document analysis is mainly based on the development strategy of the municipality and cities Szczawnica. This proves that Szczawnica has a highly developed forms of promotion, but needs to improve and allocate more resources for the promotion on the Internet.pllicencja niewyłącznamarketingprodukt turystycznypromocjaformy promocjibudżet przeznaczony na działania promocyjnepromocja regionu i miejscowościmarketingtourism productpromotionforms of promotionthe budget allocated to promotional activitiespromotion of the region and the townPromocja produktu turystycznego na przykładzie SzczawnicyThe promotion of tourist product on the example of SzczawnicabachelorThesis2015-12-17