Reśko, DariuszHarnik, Ewelina2014-07-172014-07-172011-03-03http://hdl.handle.net/11199/8030Celem mojej pracy jest przedstawienie walorów turystycznych miasta, które stają się podstawą tworzenia nowych produktów turystycznych i modernizacji istniejących a to przyczyni się do zachęcania gości do przyjazdu i podwyższenia standardu uzdrowiska. W rozdziale pierwszym wyjaśniona została terminologia turystyki, turysty, ruchu turystycznego, wymienione zostały funkcje i dysfunkcje turystyki a także walory turystyczne klasyfikacja i ich podział. W rozdziale drugim scharakteryzowany został produkt turystyczny i metody jego oceny. Rozdział trzeci poświęcony jest walorom turystycznym Krynicy-Zdrój, które zostały podzielone na walory naturalne i antropogeniczne. W rozdziale czwartym przedstawiona jest możliwość tworzenia nowych produktów turystycznych na bazie istniejących walorów turystycznych Krynicy-Zdrój.pllicencja niewyłącznaturystykaekonomika turystykiprodukt turystycznyuzdrowiskoKrynica-ZdrójWalory turystyczne Miasta i Gminy Krynica-Zdrój jako podstawa tworzenia produktów turystycznychTourist values of the city and the commune Krynica-Zdrój as a basis of creation of tourist productsmasterThesis2014-07-09