Gancarczyk, Marta2013-07-112013-07-112007Organizacje komercyjne i niekomercyjne wobec wzmożonej konkurencji i rosnących wymagań konsumentów. Pod red. A. Nalepki. Nowy Sącz : WSB-NLU, 2007. - S. 143-15583-88421-54-9http://hdl.handle.net/11199/366The aim of the article is to analyze contemporary concepts and practice of evaluating policy for SMEs and to propose a methodology of empirical research in this area. In the first part, the concept, objectives, areas and in- struments of SME policy are presented. The following parts discuss concept and practice of evaluation in public institutions and in academic research to conclude with a research procedure that integrates these two strands.plUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polskaprzedsiębiorczośćsektor MSPOcena polityki wspierania małych i średnich przedsiębiorstw (MSP) – aspekty metodyczneEvaluation of policy for small and medium-sized enterprises (SMES) - methodological issuesbookPart