Woźniak, DariuszPiwowar, Bogdan2017-02-082017-02-082011-01-10http://hdl.handle.net/11199/9664Głównym celem pracy jest przedstawienie wpływu wydarzeń marketingowych (event’u) na promocję powiatu. Praca magisterska zbudowana jest z trzech rozdziałów, gdzie każdy wzbogacony jest o krótkie wprowadzenie. Pomimo wspomnianych wprowadzeń mających charakter przypominający w tekście znajduje się skompletowana wiedza ukazująca znaczenie poszczególnych rozdziałów. W rozdziale pierwszym przedstawiony został produkt turystyczny z uwzględnieniem zarówno jego cyklu życia jak i struktury. Pojęciem wprowadzającym do rozdziału drugiego jest przytoczenie terminologii imprezy turystycznej, który efektywnie rozładowuje rozdział trzeci przestawiający stronę badawczą.pllicencja niewyłącznaprodukt turystycznyturystykastruktura produkturynek usługatrakcje turystyczneregionregionalizmpromocja regionukonsumentruch turystycznyregion nowosądeckiWydarzenie marketingowe jako narzędzia promocji jednostki samorządu terytorialnego na przykładzie powiatu nowosądeckiegoMarketing event as promotion instrument of local government units on the example of Nowosądecki powiatmasterThesis2017-02-06