Sidor, MariaSadowska, Kamila2013-12-252013-12-252013-07-28http://hdl.handle.net/11199/2681Głównym problemem badawczym jest pytanie: jaki wpływ ma promocja na rozwój małej miejscowości? Natomiast problemy szczegółowe dotyczą rodzaju działań podejmowanych w celu promowania Rytra, kto je podejmuje oraz jakie efekty one przynoszą. Dotyczą również źródeł informacji o ofercie turystycznej gminy, do kogo trafia ta oferta oraz czy pokrywa się ona z atrakcjami i usługami. Tezą przewodnią pracy jest stwierdzenia, że dobrze dobrane instrumenty promocji mają ogromne znaczenie w skutecznym marketingu i wpływają na rozwój turystyki w danej miejscowości. W pracy wykorzystano ważniejszą literaturę przedmiotu z lat 90’ oraz najnowsze publikacje książek, a także informacje na temat promocji w turystyce znajdujące się w Internecie.Hypothesis that the tourism entities websites are the most frequently chosen tools to get information about the tourist offer Rytro.pllicencja niewyłącznamałe społecznościpromocjaprodukt turystycznypodmioty turystycznestatystykistrona internetowasmall communitiespromotiontourist producttourist entitiesstatisticswebsitesRola promocji w rozwoju małych miejscowości na przykładzie Gminy RytroThe role of promotion in the development of small communities on the example of Rytro municipalitymasterThesis2013-12-10