Ujwary-Gil, AnnaSzumera, Agata2017-05-102017-05-102011-01-18http://hdl.handle.net/11199/9855W pracy omówiono etapy procesu rozwoju nowego produktu. Celem pracy była ocena atrakcyjności i powodzenia projektu wprowadzenia nowej linii lakierów do paznokci przez firmę Nails Secrets. Przy pomocy Ewaluatora Koncepcji Biznesu oceniono atrakcyjność pomysłu, sporządzono jego prognozę finansową oraz zbadano szansę na powodzenie projektu. Przeprowadzono również wywiad bezpośredni w grupie sześćdziesięciu stylistek paznokci, mający na celu określenie pożądanych przez klientów cech lakieru do paznokci, najefektywniejszych form reklamy, kanałów dystrybucji oraz strategii cenowej i promocji. Przeprowadzone badania potwierdziły założone hipotezy.The paper shows the new product development process. The main purpose of this paper was to check the attractiveness of introducing the Nails Secrets hybrid gel polish into the Polish nail market. By using the Business Idea Evaluator Excel Tool, the project idea and its financial analysis was examined. The group of sixty nail technicians was interviewed what helps to choose the proper distribution channels, promotion, prices and features of the new product. The research confirm made hypothesis.pllicencja niewyłącznanowy produktrozwój nowego produktuwprowadzenie nowego produktu na rynekcykl życia produktugenerowanie pomysłównew productnew product developmentnew product performanceproduct lifecycleidea generationWprowadzenie nowego produktu na rynek – analiza przypadku lakierów do paznokci firmy Nails SecretsNew Product Development - analysis of introducing Nails Secrets nail polishesbachelorThesis2017-01-09