Sokołowska-Woźniak, JustynaCabaj, Mateusz2016-01-032016-01-032015-09-28http://hdl.handle.net/11199/8855Niniejsza praca dotyczy budowy marki jako determinanty sukcesu przedsiębiorstwa. Zawiera informacje i pojęcia mające związek z marką oraz jej budową. Głównym celem pracy jest weryfikacja zachowań konsumentów w stosunku do rozpoznawalnej i budzącej zaufanie marki. W skład pracy wchodzą 3 rozdziały. Pierwsze dwa mają charakter teoretyczny i zostały opisane na podstawie dostępnej literatury przedmiotu. Ostatni rozdział przedstawia wyniki uzyskane z przeprowadzonej ankiety wśród 100 respondentów. Zebrane dane pozwalają na stwierdzenie, iż silna marka stanowi gwarancję sukcesu rozumianą tutaj jako lojalność wobec marki oraz cykliczne dokonywanie zakupu jej artykułów.This paper concerns the construction of the brand as a determinant of success. It provides information and concepts relevant to the brand and its structure. The main aim of this work is to verify the behavior of consumers in relation to recognizable and trustworthy brand. The work consists of three chapters. The first two are theoretical and have been described on the basis of the available literature on the subject. The final chapter presents the results obtained from the survey among 100 respondents. The collected data allow the conclusion that a strong brand is a guarantee of success, understood here as brand loyalty and cyclic making a purchase of its articles.pllicencja niewyłącznamarkabudowa markikonsumentjakośćbrandbrand buildingconsumerqualitysuccess of the companysukces przedsiębiorstwaBudowa marki jako determinanta sukcesu przedsiębiorstwaBuilding a brand as a determinant of corporate successbachelorThesis2015-12-17