Wdowiak, WojciechStarczewska Agnieszka2014-02-112014-02-112006http://hdl.handle.net/11199/5532Postęp technologiczny w dzisiejszych czasach osiągnął zawrotne tempo. Niemalże w każdej dziedzinie naszego życia spotykamy się z coraz to nowszymi osiągnięciami techniki. Celem pracy jest prezentacja istoty, założeń oraz metod analizy strategicznej. Z celem tym związany jest również cel praktyczny pracy polegający na diagnozie, ocenie oraz prezentacji zmian w strategii Polskiej Telefonii Cyfrowej Sp. z o.o.. W pracy przedstawiono koncepcję strategii marketingowych oraz ich elementów, a także opisy narzędzi wykorzystywanych przy analizowaniu strategii marketingowej. Zaprezentowano analizę obecnej sytuacji Polskiej Telefonii Cyfrowej Sp. z o.o. w oparciu o rynek na którym działa, oraz przedstawiono istniejącą i wykorzystywaną w działalności strategię marketingową a także ocenę obecnej sytuacji w zestawieniu z ewentualnymi kierunkami zmian.pllicencja niewyłącznastrategia marketingowaanaliza strategicznamarketingmarketing-mixrynek telefoniiAspekty metodyczne badania strategii marketingowych na przykładzie Polskiej Telefonii Cyfrowej Sp. z o.o.The methodical aspects of research of marketing strategies on the example of Polish Digital Telephony Ltd.masterThesis