Czarnecki, PiotrGryzło, Kamila2013-10-252013-10-252009-10-26http://hdl.handle.net/11199/1162Celem mojej pracy jest zaprezentowanie przesłanek, motywów, procesu realizacji oraz elementów oceny aliansu strategicznego na przykładzie firm Fiat i General Motors. Wybór tematu pracy nie był przypadkowy, podyktowany on jest potrzebami przedsiębiorstw, które borykają się ze złą sytuacją rynkową i kryzysem gospodarczym. W związku z tymi zagrożeniami, chciałam przybliżyć tematykę rozwoju i sposobów, jakimi firmy mogą dążyć do poprawy swojej konkurencyjności na rynku. Wgłębienie się w tematykę rozwoju przedsiębiorstw pozwoliło mi merytorycznie przygotować się do napisanie pracy, w, której dużą część poświęcę aliansom strategicznym, jako jednej z form współpracy pomiędzy firmami.pllicencja niewyłącznaalianse strategiczneprzedsiębiorstwoAlianse strategiczne przedsiębiorstw na przykładzie Fiat-GM PowertrainStrategic alliances of enterprises on the example of Fiat-GM PowertrainmasterThesis2013-10-22