Stach, PrzemysławWadas, Piotr2013-10-312013-10-312010-09-22http://hdl.handle.net/11199/1274Głównym celem pracy jest przedstawienie relacji między odbiorcami i dostawcami. Praca składa się z czterech rozdziałów i ma charakter teoretyczno-badawczy. Zakres przedmiotowy: obejmuje preferencje dotyczących opinii na temat relacji między dostawcami i odbiorcami. Zakres podmiotowy: badaniem zostało objętych 30 klientów, a także 5 przedstawicieli handlowych. Zakres przestrzenny: badania zostały przeprowadzone w Tarnowie. Zakres czasowy: ankiety zostały wypełnione w kwietniu 2010 roku. Ogólnym celem tychże badań, jest uzyskanie opinii na temat relacji między dostawcami a odbiorcami. Ankieta została przeprowadzona z klientami i przedstawicielami handlowymi grupy CEDC. Powstająca dzięki relacjom sytuacja: bezpośredniości, dialogu i spotkania, warunkuje powstanie więzi i zależności, które są celem marketingu relacyjnego. Relacje, jakie zachodzą między stronami wymiany, oparte są na zaangażowaniu nabywcy. W relacjach powstaje wartość, bez względu na jej poziom konkretyzacji w produkcie, którą stanowi zaufanie nabywcy do wytwórcy. Tak więc w interesie firmy leży poznanie postaw klientów i wykorzystanie tej wiedzy w procesie zarządzania relacjami z klientami.pllicencja niewyłącznamarketing relacjikomunikowanie sięrelacje dostawca-odbiorcaprzedsiębiorstwoRelacje między dostawcą a odbiorcą w grupie CEDCThe relationship between the supplier and the customer in the group CEDCbachelorThesis2013-10-31