Handzel, ZbigniewNowak, Piotr2013-09-172013-09-172011-04-27http://hdl.handle.net/11199/699Celem pracy jest ukazanie niszy na polskim rynku muzycznym wśród muzyków amatorów oraz wypełnienie tej luki poprzez umiejętne wykorzystanie narzędzi informatycznych do stworzenia witryny odpowiadającej na przedstawione zapotrzebowanie. Poprzez analizę odbiorców wykazano zainteresowanie oraz aprobatę dla pomysłu internetowej wytwórni muzycznej. Ankieta pozwoliła określić wygląd i sposób działania całego portalu, a nawet politykę prowadzenia tego typu działalności. W pracy starano się określić jak przy minimalnych nakładach finansowych oraz względnie średnich umiejętnościach web-masterowych można osiągnąć ciekawe i zaskakujące rezultaty. Chociaż głównym zamierzeniem portalu była promocja muzyki mało popularnej, elektronicznej, to „prohibicja” będzie dostępna dla większości muzyków chcących podzielić się swoją twórczością. A to jest najlepszym rozwiązaniem dla tych, którzy nie mają możliwości ani środków finansowych na rozpowszechnianie i rozwijanie swoich talentów. W pracy wykazano, że w łatwy i tani sposób można zapoczątkować działalność, która może wyłonić pokolenie młodych artystów, często nie mających środków oraz siły przebicia do prezentacji swoich talentów na szerszym forum publicznym. Portal o takiej charakterystyce będzie miał nieograniczone pole „rażenia”, a w daleko idących przewidywaniach może objąć swoim zasięgiem region całego kraju, a nawet świata. Praca pokazuje w jaki sposób można przejść z pomysłu w projekt i jego realizację, do uzasadnionego przedsięwzięcia w pełni funkcjonującego w przestrzeni internetowej oraz na rynku muzycznym.pllicencja niewyłącznarynek muzycznyInternetPolskaserwis internetowyprojektowanie witryn WWWProjekt - Internetowa Wytwórnia MuzycznaProject - an Internet Music WorksbachelorThesis2013-09-12