Barnak, JózefPopiela Tomasz2014-01-132014-01-132002http://hdl.handle.net/11199/3937W pracy została opisana sieć Internet i jej wykorzystanie w portalu internetowym Wirtualna Polska. Autor prezentuje rozwój Internetu w szczególności odnosząc się do nowych możliwości jakie sieć stwarza dla przedsiębiorców . Autor omawia rodzaje reklam w Internecie, marketingowe podejścia w sieci, wirtualny biznes i modele cenowe. Są to rzeczy, które każdy przedsiębiorca powinien znać i stosować, oczywiście te które przynoszą mu największe korzyści. Internet może być przydatnym medium dla działań marketingowych. Marketing internetowy powinien być częścią zintegrowanej strategii przedsiębiorstwa, a wydatki na ten cel, przynajmniej w początkowej fazie, nie powinny przekraczać 10 proc. budżetu. Sporo miejsca poświęcono w pracy portalowi WP, prezentując jego historię, ofertę, strategię działania.pllicencja niewyłącznaInternetkomunikacja z klientem poprzez siećsponsoringmarketing elektronicznyreklamareklama w Interneciewirtualny biznesportal "Wirtualna Polska"Rola reklamy internetowej i jej znaczenie dla firm reklamowanych na podstawie portalu internetowego Wirtualna PolskamasterThesis