Reśko, DariuszSzymańska, Dominika2014-07-172014-07-172011-03-07http://hdl.handle.net/11199/8039Niniejsza praca opisuje usługę hotelową, przedstawia ją jako produkt, którego wysoka lub niska jakość może stać się miernikiem zadowolenia klienta, jak zostanie to udowodnione w części badawczej. Praca podkreśla również znaczenie świadczenia wysokiej jakości usług w hotelarstwie. W przebiegu pracy przeprowadzono badanie ankietowe w celu udowodnienia postawionych tez. Badanie przeprowadzono na próbie osób będących w okresie od 01.09 do 31.12. 2010 gośćmi Hotelu Krynica.This document describes the hotel's service, presents it as the product which high or low quality may become, as will be demonstrated in the research part, a measure of customer satisfaction. The document stresses the importance of providing high quality services in the hotel industry. In the course of work brought in a survey to prove the set also. The study was conducted on a sample of persons in the period from 01.09 to 31.12. 2010 guests Krynica Hotel.pllicencja niewyłącznausługaproduktjakośćstandardpoziomkategoriahotelarstwousługa hotelowaserviceproduct qualitystandardlevelcategoryhotel managementhotel serviceJakość świadczenia usługi hotelowej jako ważny czynnik zadowolenia klienta na przykładzie Hotelu KrynicaQuality of hotel service as the important factor of customer satisfaction on the example The Krynica HotelbachelorThesis2014-07-09