Łyszczarz, HalinaKalisz Agnieszka2014-03-132014-03-132008http://hdl.handle.net/11199/6965Promocja ta jest marketingowym oddziaływaniem na klienta i potencjalnego nabywcę. Dostarcza ona nabywcy informacji, argumentów, obietnic i zachęty skłaniających do kupowania oferowanych produktów i usług. Stwarza również przychylną opinię o przedsiębiorstwie. Stworzenie systemu promocji stanowi dla firmy poważne przedsięwzięcie, gdyż wymaga zróżnicowanego podejścia w zależności od rodzaju produktu, charakteru rynku i kategorii konsumenta. Dlatego system promocji zawiera wiele zmiennych komponentów, wśród których reklama, promocja sprzedaży i bezpośrednia sprzedaż osobista odgrywają główną rolę. Budowanie jakiegokolwiek systemu promocji musi umożliwić firmie uzyskanie informacji, które pozwalają jej udzielić odpowiedzi m.in. na następujące pytania: a) jaki jest najefektywniejszy sposób poinformowania rynku i konsumenta o zaletach produktu oferowanego przez firmę?; b) jak nakłonić konsumenta lub finalnego odbiorcę do jego zakupu?; c) dlaczego klienci nabywają towary konkurentów, a nie kupują produktów firmy?; d) jakie powinny być najwłaściwsze proporcje nakładów ponoszonych przez firmę na poszczególne komponenty systemu promocji?1Praca ma na celu odpowiedzieć na wyżej postawione pytania jak również rozwiązać problem skutecznego komunikowania się z klientem wykorzystują dostępne środki promocji w gorlickim sklepie Rossmann.pllicencja niewyłącznakomunikacja z klientemsystem komunikacji marketingowejtworzenie przekazu promocjiinstrumenty promocjiRossmannsystem promocji w firmie Rossmannoferta RossmannaPromocja jako instrument komunikacji z klientem na przykładzie drogerii RossmannPromotion as an instrument of communication with a customer on the basis of Rossmann chain storemasterThesis