Misiołek, KrzysztofGródek, Monika2014-04-012014-04-012014-04-01http://hdl.handle.net/11199/7362W warunkach współczesnego rynku marketing, jest zarazem jedną z funkcji organizacyjnych, która stanowi dziedzinę zarządzania. W polskiej terminologii przyjęło się tłumaczenie „marketing management” jako zarządzanie marketingowe” Zarządzanie marketingowe jest zarówno wiedzą jak i sztuką, obejmująca umiejętności stosowania koncepcji marketingu jako narzędzi, instrumentów, posługiwania się metodami i technikami badania rynku oraz ujawniania potrzeb nabywców i jak najlepszego ich zaspokajania. Jest również sztuką inspirowania i zespalania działań pracowników dla realizacji celów marketingu. Marketing znajduje zastosowanie we wszystkich sektorach gospodarczych. Przedmiotem rozważań marketingu stosowanego przez bank jest usługa finansowa. Marketing bankowy obejmuje działania mające na celu poznanie potrzeb rynku i klientów, pozyskiwanie ich podstaw, dostosowanych do zmieniających się sytuacji rynku. Prezentowana praca ma na celu przeprowadzenie segmentacji z pośród klientów Banku Pekao S.A oraz dokonać oceny atrakcyjności segmentów.pllicencja niewyłącznausługi bankowemarketing-mixmarketing usług bankowychsegmentacja rynku usług bankowychBank Pekao S.A.analiza segmentacji klientów indywidualnychZarządzanie marketingowe w bankach w oparciu o przykład Banku PeKao S.A. w Nowym SączuMarketing management in banks, based on example of Bank Pekao S.A in Nowy SączmasterThesis