Chlipała, PawełSienko, Michał2014-01-282014-01-282012-04-04http://hdl.handle.net/11199/4912Głównym celem niniejszej pracy jest opisanie działania procesu dystrybucji artykułów sportowych na przykładzie firmy Sport Partner. Ukazana w niej w szeroki sposób jest dystrybucja przez dodatkowy kanał dystrybucji jakim jest Internet. Omówiono w niej wady i zalety oraz oceniono proces dystrybucji w firmie Sport Partner. Wskazano także własne propozycje dotyczące usprawnień tego procesu. Praca składa się z trzech głównych części. Pierwsza część skupia się na zagadnieniach teoretycznych takich jak: pokazanie dystrybucji jako elementu marketingu-mix, przedstawienie specyfikacji i funkcjonowania kanałów dystrybucji oraz zaprezentowanie współczesnych tendencji dystrybucji (sprzedaż detaliczna i nowy kanał dystrybucji – Internet). Drugi rozdział to przedstawienie firmy Sport Partner czyli historia jej powstania i rozwoju oraz ukazanie marketingu-mix w firmie. W rozdziale tym także ukazany jest szeroko rozwój sprzedaży internetowej. Rozdział trzeci to charakterystyka procesu dystrybucji w firmie, jej ocena oraz propozycje własne dotyczące usprawnień. W pracy wykorzystano przede wszystkim literaturę z zakresu marketingu oraz dystrybucji a także źródła internetowe na temat merchandisingu, programów lojalnościowych oraz allegro. Dodatkowo wykorzystano dane własne firmy Sport Partner oraz kilku letnie doświadczenie i obserwacje autora a zarazem pracownika opisywanej firmy.pllicencja niewyłącznadystrybucja produktukanały dystrybucjimarketing-mixsprzedażmerchandisingsprzedaż internetowaDystrybucja artykułów sportowych na przykładzie przedsiębiorstwa Sport PartnerDistribution of sporting goods on the example of the company Sport PartnerbachelorThesis2014-01-28