Rawski, MarekDominik Sebastian2014-01-052014-01-052003http://hdl.handle.net/11199/3371W czasie życia produktu, przedsiębiorstwo kilkakrotnie przeformułowuje swoją strategię marketingową. Nie tylko zmieniają się uwarunkowania ekonomiczne, a konkurenci rozpoczynają nowe ataki, ale w dodatku produkt przechodzi przez nowe stadia zainteresowania i wymagań kupującego. W konsekwencji przedsiębiorstwo musi planować kolejne strategie odpowiadające każdej fazie cyklu życia produktu. Przedsiębiorstwo ma nadzieje przedłużyć życie produktu i zwiększyć jego rentowność, chociaż wie, że produkt nie będzie istniał wiecznie. Celem niniejszej pracy jest identyfikacja związków pomiędzy stosowanymi strategiami marketingowymi a fazą życia produktu oraz odpowiedziami na trzy pytania:, Co to jest cykl życia produktu? Jakie strategie marketingowe są odpowiednie w poszczególnych fazach cyklu życia produktu? W jaki sposób przebiega ewolucja rynków i jakie strategie marketingowe są dla nich odpowiednie?pllicencja niewyłącznacykl życia produktuCementownia "Ożarów" S.A.marketingstrategie marketingowesegmentacja rynku cementudecyzje marketingoweprzedsiębiorstwooferta handlowaanaliza finansowabilansrentowność przedsiębiorstwaFazy życia produktu a strategie marketingowe wykorzystywane przez Cementownię "Ożarów" S.A.masterThesis