Mrozek, MarianFusch Tadeusz2014-02-162014-02-162001http://hdl.handle.net/11199/5826Internet, to najczęściej używane słowo na świecie w chwili obecnej. Na czym polega fenomen Internetu? Przede wszystkim Internet to nieograniczona ilość informacji na każdy temat. Ale także możliwość komunikowania się pomiędzy ludźmi niezależnie od ich geograficznej lokalizacji. W Polsce Internet dopiero kształtuje się, jednakże zastosowanie nowych technologii już wprowadza znaczące zmiany w strukturze gospodarki. "Nowa ekonomia" jest szansą nie tylko dla podmiotów działających w sektorze IT, ale i spółek "starej ekonomii", które agresywnie wykorzystają powstające kanały sprzedaży. Analitycy zauważają, że wyraźnie wyodrębnia się nowa grupa firm, które oferują wygodniejszy i tańszy kanał dystrybucji dóbr i usług. Zwracają jednak uwagę, że skrócenie drogi dotarcia do klientów stanowi wyzwanie i zagrożenie dla istniejących podmiotów gospodarczych. Częścią Internetu są portale Internetowe. Portal to atrakcyjna witryna internetowa, która zawiera szeroki asortyment treści, usług. Istnieją także portale tematyczne specjalizujące się w prezentacji informacji na bardzo wąski temat. Daje to możliwość znalezienia potrzebnych informacji, kojarzy nas z wirtualnymi sklepami. Jest jak pasaż handlowy oferując wszystko w jednym miejscu. Celem niniejszej pracy jest przedstawienie portali internetowych, ich funkcjonowania oraz sposób w jaki wywierają wpływ na rozwój e-business.pllicencja niewyłącznaInternetrola informacjihandel elektronicznyBusiness-to-BusinessBusiness-to-CustomerBusiness-to-GovernmentGovernment-to-Citizene-marketingoperacje finansowereklama elektronicznae-businessportale internetoweportale wertykalnePortale internetowe i ich rola w rozwijaniu e-businessmasterThesis