Ujwary-Gil, Anna2013-07-032013-07-032003Marketing i Rynek, 2003, nr 6, s. 2-61231-7853http://hdl.handle.net/11199/300Artykuł dostępny również na stronie : http://works.bepress.com/anna_ujwary-gil/doctype.htmlCelem artykułu jest próba ukazania możliwości wykorzystania analizy morfologicznej w poszukiwaniu nowej formy zareklamowania produktu (usługi) oraz ocena uzyskanego rozwiązania w kontekście skuteczności przeprowadzonej procedury morfologicznej na konkretnym przykładzie. Ponadto autorka w oparciu o istniejące w literaturze przedmiotu możliwe zastosowania analizy morfologicznej dokonała ich klasyfikacji na: intuicyjne, techniczno-technologiczne oraz naukowo-badawcze, wskazując tym samym obszary, w których metoda ta może być z powodzeniem stosowana.plUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polskaanaliza morfologicznareklama produktureklama usługWykorzystanie analizy morfologicznej w poszukiwaniu nowej formy reklamowania produktuarticle