Jasieński, MichałMróz, Agnieszka2014-02-132014-02-132011-12-15http://hdl.handle.net/11199/5639Na podstawie analizy preferencji klientów firmy JGO Sp. J., J. Oleksy, G. Oleksy - stacji paliw „LOTOS”, zostały opisane badania zachowań zakupowych klientów, które stanowią punkt wyjścia w planowaniu strategii marketingowej przedsiębiorstwa. Badano motywy zakupowe i lojalność wobec produktów sieci, by lepiej zrozumieć klienta i dostosować ofertę i sposób jej ekspozycji do jego potrzeb tak, aby jednocześnie zmaksymalizować sprzedaż i satysfakcję klienta. Ważnym aspektem było pokazanie, jak istotne jest dla funkcjonowania przedsiębiorstwa uważne słuchanie i zaspokajanie potrzeb klientów przez dostarczanie im najwyższej jakości, bezpiecznych i innowacyjnych produktów. Na podstawie przeprowadzonej ankiety można stwierdzić istnienie korelacji pomiędzy oceną bliskości lokalizacji, a znaczeniem marki sieci, oceną ceny usług, a oceną jakości paliwa, atrakcyjnością Kolekcji Navigator, a rabatem przy zakupie paliwa oraz oceną kompetencji pracowników, a oceną jakości świadczonych usług. Spośród wszystkich pytań ankietowych podobieństw ocen i odpowiedzi wśród kobiet i mężczyzn jest niewiele.pllicencja niewyłącznaklientjakośćlojalnośćstacja paliwzachowania klientówpreferencjeZachowania klientów na stacji paliw na przykładzie firmy JGO Sp. J., J. Oleksy, G. OleksyCustomer behavior at the petrol station: the case of JGO Sp. J., J. Oleksy, G. OleksybachelorThesis2014-02-12