Dołhasz, MagdalenaSzot Paweł2014-01-192014-01-192006http://hdl.handle.net/11199/4329Celem pracy jest analiza specyfiki działalności promocyjnej firmy na polskim rynku techniki grzewczej. Przedstawiono rolę i znaczenie promocji w przedsiębiorstwie przemysłowym, scharakteryzowano instrumenty promocji, wskazano elementy różniące je, funkcje i zadania. Opisano rynek przemysłowy i elementy mixu promocyjnego jaki stosuje się na tym rynku. Zaprezentowano rynek techniki grzewczej, znaczenie firmy Onnien na rynku, jej pozycję otoczenie konkurencyjne, oraz strukturę firmy i misję. Zidentyfikowano działania marketingowe jakie firma stosuje, aby stać się konkurencyjną na rynku grzewczym. Zaprezentowano elementy promocyjne, przebieg analizy kampanii promocyjnej, strategie promocji i obecną sytuację promocyjną. Na podstawie przeprowadzonych badań dokonano analizy postrzegania działań promocyjnych przedsiębiorstwa ONNINEN oraz przedstawiono propozycje potencjalnych kierunków rozwoju.pllicencja niewyłącznazarządzaniemarketingrynek przemysłowyinstrumenty marketingowestrategia marketingowakampania promocyjnastrategia promocjiSpecyfikacja działalności promocyjnej przedsiębiorstwa ONNINEN na polskim rynku techniki grzewczejSpecification of promotion acticvity of ONNINEN company on Polish thermal technology marketmasterThesis